Home office - jako moderní forma práce

CO SE NAUČÍTE?

 - Jak (ne) moderní je moderní home office?
 - Jaké jsou přednosti a rizika práce z domova?
 - Čím se liší home office první, druhé  a třetí generace?
 - Co je to tzv. krizový home office?
 - Používané nástroje na vnitrofiremní komunikaci a řízení projektů?
 - Je opravdu home office efektivní?
 - Jaké jsou plusy a mínusy práce z domova?
 - Jak pracovat se závistí pracovníků, kteří musí chodit do práce, protože jejich pracovní   zařazení neumožňuje práci z domova?
 - Je vhodné výměnou za home office zkrátit zaměstnancům dovolenou 


 - Zlaté zásady řízení, které fungují i při řízení na dálku
 - Jak (ne) vést porady v prostředí on-line, aneb specifika týmových porad on-line
 - Jak se nenechat pohltit a zahltit informacemi a potenciálním alibismem
 - Jak zlepšit zadávání a  kontrolu plnění zadaných úkolů na dálku
 - Naučíte se nastavit pravidla pro osobní a skupinový time management
 - Proč 100 % home office není správná cesta
 - Budete se umět vžít do pocitů vašich podřízených, kteří jsou rádi/neradi na home office