Home office - jako moderní forma práce
CO SE NAUČÍTE?
- Jak (ne) moderní je moderní home office?
- Jaké jsou přednosti a rizika práce z domova?
- Čím se liší home office první, druhé a třetí generace?
- Co je to tzv. krizový home office?
- Používané nástroje na vnitrofiremní komunikaci a řízení projektů?
- Je opravdu home office efektivní?
- Jaké jsou plusy a mínusy práce z domova?
- Jak pracovat se závistí pracovníků, kteří musí chodit do práce, protože jejich pracovní zařazení neumožňuje práci z domova?
- Je vhodné výměnou za home office zkrátit zaměstnancům dovolenou
- Zlaté zásady řízení, které fungují i při řízení na dálku
- Jak (ne) vést porady v prostředí on-line, aneb specifika týmových porad on-line
- Jak se nenechat pohltit a zahltit informacemi a potenciálním alibismem
- Jak zlepšit zadávání a kontrolu plnění zadaných úkolů na dálku
- Naučíte se nastavit pravidla pro osobní a skupinový time management
- Proč 100 % home office není správná cesta
- Budete se umět vžít do pocitů vašich podřízených, kteří jsou rádi/neradi na home office