Jak málo stačí k radosti...
Naše školení jsou super!
Dnes jsem zavolala kamarádce, abych jí připomněla, že se blíží termín školení, o které měla zájem. Je ještě čas, ale…
„V současné situaci, kdy nevíme, jestli se budeme scházet na školení ve 20, 10, 5….? je nutné, aby ses přihlásila včas…“ kladla jsem jí na srdce. Ono přísloví „kdo dřív přijde…“ bude totiž platit i u nás. Kdo se přihlásí a vejde se do počtu, tak se školit bude, kdo se přihlásí pozdě a nebude už místo, tak… ☹
Jsem trochu nejistá, a myslím, že ne sama, když čtu výčet omezení. Jsme firma, která pořádá školení o 10-50 účastnících. Nové opatření, které má vejít v platnost od pondělí 5.10.2020, omezuje počet účastníků na akcích uvnitř na 10, ráda bych věřila, že organizovaných školení se toto omezení netýká, stejně jako např. divadelních představení. Na školeních nezpíváme, necvičíme, posloucháme výklad lektora, maximálně pijeme minerálku, oběd máme v restauraci, kde u stolu sedí 4 osoby, desinfekce, roušky a štíty jsou samozřejmostí. Přesně víme, kdo se školení účastní, protože účastníci školení nám svěří informace o sobě, ve smyslu jméno a kontakt, aby se nám lépe komunikovalo (a mohou si být jisti, že s těmito údaji zacházíme přesně podle GDPR a jsou u nás v bezpečí). Školení jsou odborná se zaměřením na daně, účetnictví, obchod, reklamu… Pro naše klienty naprosto nezbytná a potřebná pro jejich práci i osobní rozvoj. Proto děláme maximum pro to, aby se školení uskutečnila i teď. Komplikuje nám to naši práci, kterou děláme s veškerým nasazením a s láskou…
Kamarádka mi trošku smutně naznačila, že toto školení jí sice zaměstnavatel nezaplatí, ale ona i přes to přihlášku poslala a zaplatí si to ze svých prostředků, protože ví že naše školení jsou vždy skvělá, a jak sama říkala, „… to je investice, která se mi stoprocentně vyplatí a nabyté informace mi už nikdy nikdo nevezme…“
Jak málo stačí k radosti? Vědomí, že naše práce ve vzdělávání má smysl a je pro naše účastníky velmi potřebná.
Těším se na setkání, Luci!