Tři klíče k úspěchu obchodníka

Víte, že...

 ani telefonování jako o život nevyřeší problém neúspěšných nabídek? Často volaný ani nepřipustí možnost představit váš produkt, natož aby poskytl prostor pro smluvení schůzky.

Zvýšený počet takových hovorů je naprosto neefektivní, stojí nás čas, a výsledek ne a ne se dostavit.

 

Máme pro vás řešení, známe cestu k úspěchu.

Víme, že to zní bláznivě, právě proto, že tak často slýcháme, že zintenzivnění volání, tedy telefonování jako o život, je tou správnou cestou ke zvýšení prodeje.

Rádi se s vámi podělíme o zkušenosti, a představíme vám 3 klíčové zásady, které zcela změní to, jak vnímáte efektně pracujícího obchodníka.

Vzděláváním v naší společnosti projde přibližně 300 lidí za rok, kteří se k nám neustále vrací k proškolení dalších dovedností. Za ty roky, co naše společnost pracuje v oblasti vzdělávání, absolvovalo naše akce přes 2600 spokojených klientů. Někteří z nich u nás absolvují až 8 školení za jeden rok, a jsou našimi stálými účastníky školení.

 

Co tedy dělat, když „telefonování jako o život“ nefunguje?

Řešením je revoluční změna v myšlení obchodníků.

 

Co to pro vás znamená?

Změňte jednou pro vždy postoj svých obchodníků ke svým potencionálním zákazníkům.

 

Jak na to?

Pomocí propracované strategie.

Po dobu osmi měsíců na šesti pečlivě a důvodně vybraných seminářích s následnou kontrolou a pomocí s implementací získaných dovedností do praxe, se vy nebo vaši obchodníci s touto strategií nejen seznámí, ale zjistí, že je to ta správná cesta.

 

Dnes s vámi budeme sdílet 3 tajemství z této revoluční změny v myšlení obchodníků, a jak díky nim může dojít k sjednání třeba 20 schůzek za týden, k tomu, že se vám budou zákazníci hlásit sami, a překvapivě se zvýší obrat vaší společnosti.

 

Je nám jasné, co vás pravděpodobně napadá:

Proč by to mělo fungovat právě nám?

Nebude to ztracený čas?

Takových školení už jsme prošli…

 

Ale věřte, ukážeme vám skvělý způsob, jak můžete využít revoluční změnu v myšlení svých obchodníků.

 

Klíčem č. 1 je naslouchat

 

To je nesmírně důležité. Pokud potencionálnímu zákazníkovi neposkytnete možnost vás poznat, nebudete mu naslouchat, tak nejen, že v něm nevyvoláte zájem, ale odradíte ho, a ani on nebude naslouchat vám. Nejdřív si vyslechněte, co klient potřebuje, a pak teprve nabízejte řešení jeho potřeby.

Hlavní princip spočívá v tom, že vaše nabídka musí řešit nějakou aktuální potřebu kupujícího, tedy až podle toho, co on svěří vám, vy můžete určit, jestli je vaše nabídka určená i pro něj.

 

Klíčem č.2 je jednoduchý srovnávací model Situace bez produktu a s produktem

Nejprve musíme odhalit a porozumět tomu, v čem by byl právě náš produkt klientovi prospěšný. Pak musíme tuto potřebu odkrýt zákazníkovi. Neubíjíme ho argumenty, nabídneme mu jednoduchý vizuální srovnávací model. Chceme, aby tak sám zjistil, že tento produkt potřebuje, a pak bude chtít si ho od nás koupit.   To znamená, že neubíjíme klienta argumenty. Chceme, aby sám zjistil, že tento produkt potřebuje a toužil ho od nás koupit.

 

3.  klíč je touha něco změnit

Tohle je naprostý základ, protože, děláme-li stále stejné věci, nemůžeme očekávat lepší výsledky.

S jistotou víme, že když budeme pracovat na změně, zvýšíme pravděpodobnost úspěchu, když nebudeme pracovat na změně, máme jistotu neúspěchu.

Když nic nezměníme, zůstaneme v lepším případě tam, kde jsme. V tom horším se bude náš úspěch vytrácet.

 

Možná máte stále ještě nějaké obavy.

 

Revoluční změny v myšlení svých obchodníků nemusí být na začátku jednoduché, ale vytvořili jsme soubor seminářů „Balíček pro obchodníky“.  Pomocí praktických tréninků dovedností, změní postoj váš nebo vašich obchodníků. To zaručeně nastartuje vyšší zisky vaší firmy. Každá dovednost, získaná na jednotlivých seminářích, se postupně dostane do vašeho vědomí i podvědomí, a s odborným dohledem lektorů, kteří spolu vzájemně spolupracují dosáhnete kýženého výsledku. Jde nám všem o to, abychom z vašich obchodníků udělali experty.

Díky tomu dosáhnete jednoduše třeba již zmíněných dvaceti schůzek za týden, zákazníci se budou hlásit sami, a překvapivě vzroste obrat vaší firmy. Rozhodně to nebude ztracený čas, a právě vám to začne fungovat. Nemusíte se bát, že cena kurzu nebude odpovídat jeho hodnotě.

 

 

Do kurzu se může zapsat maximálně 15 obchodníků, aby měl ten správný efekt. Proto, pokud chcete poznat, jak docílit lepších výsledků, přihlaste se ihned.