KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI - abychom se lépe pochopili

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI - abychom se lépe pochopili

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI - abychom se lépe pochopili

 

Cíl kurzu:

Naučíme Vás

      • aby Vás komunikace i ve složitých situacích bavila

      • nehladit druhé lidi proti srsti

      • správně formulovat

      • dobře se ptát a hlavně aktivně naslouchat

      • poznat, kdo proti nám stojí nebo sedí, vážit si ho a chápat ho

 

Obsah kurzu:

  1. S kým komunikujeme

  • Tři myšlenkové světy

  • Typologie lidí

  1. Otázky a odpovědi

  • Moc aktivního naslouchání

  • Správné otázky ve správnou chvíli

  • Práce s informacemi

  1. Šéf versus podřízený

  • Přijímací pohovor

  • Motivační pohovor

  • Hodnotící pohovor

  • Podřízený chce k něčemu šéfa přesvědčit

  1. Komunikace po telefonu

  • Přijímám telefony – reklama firmě, telefonní etiketa

  • Domlouvání schůzek po telefonu

  • Stížnosti po telefonu

  1. Krizová komunikace

  • Konflikt mezi kolegy

  • Zákazník si stěžuje

  1. Konflikty v partnerských vztazích

 

Lektoři:

 

Bc. Regina Vondrová

Regina Vondrová učí firmy i jednotlivce zářit. Díky aktivnímu networkingu budete zvládat obchodní komunikaci, tedy vlastní prezentaci či prezentaci produktu / služby jeden na jednoho, ať už v rámci efektivního telefonického hovoru, na sociálních sítích, v e-mailu nebo naživo. Pomáhá druhým budovat vztahy. Regina začínala na základních a středních školách s krátkými kurzy ve výuce s tématem sebeprezentace a komunikace. Lektorkou se stala po osmileté praxi pořádání eventů a moderování. Dnes ji můžeme vidět ve firemním vzdělávání, ale také s přednáškou či workshopem na konferencích či večerních setkáních. Je partnerkou v Akademii Orlita a leadrem neziskové organizace EduFórum, kde se prezentují inovace ve vzdělávání.


Zdeněk Vondra

Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je partnerem, lektorem a odborným konzultantem Akademie Orlita, s.r.o. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci.