JAK BÝT DOBŘE VIDĚN – praktické rady z oblasti marketingu
JAK BÝT DOBŘE VIDĚN – praktické rady z oblasti marketingu
JAK BÝT DOBŘE VIDĚN – praktické rady z oblasti marketingu
Cíl kurzu:
Naučíme Vás
-
Uvědomit si základy, na nichž lze stavět firmu
-
Pochopit v čem je Vaše konkurenční výhoda
-
Znát profil ideálního zákazníka pro Vaši firmu a umět si ho získat i udržet
-
Jak si vybudovat a uchovat dobré jméno
-
Získat přehled o jednotlivých marketingových nástrojích, které lze efektivně využít pro Vaše podnikání, a nastavit si kritéria jejich výběru
Obsah kurzu:
1. blok
Marketing = všechno, co firma dělá.
Specifika malé firmy a jak je využít k získávání zákazníků.
Nastavení poslání a vize firmy, příběh, konzistentnost.
Produkty a služby, obchodní modely, hodnota pro zákazníka.
Konkurenční výhoda, k čemu je důležitá a kde ji hledat.
2. blok
Jak si vybírat zákazníky, persony.
Průzkum trhu, Paretovo pravidlo.
Plánování, cíle, rozpočet.
Účinnost marketingových aktivit, proč a jak ji měřit.
Podle čeho vybírat marketingové nástroje.
3. blok
Jak nastavit cenu výrobků a služeb.
Variabilní a fixní náklady.
Slevy, akce, plátcovství DPH.
Obchodní podmínky, distribuce.
Budování osobní a firemní značky.
4. blok
Internetový marketing, web, PPC, sociální média.
Osobní prodej, péče o zákazníka, věrnostní programy.
Komunikace s novináři a blogery, psaní článků a blogu.
E-mailový marketing, newsletter, telefonický marketing.
Venkovní reklama (vývěsní štíty, orientační systémy a cedule).
Marketing doporučení, práce s referencemi, WOM.
Lektor:
Mgr. Magdalena Čevelová, MBA
Marketingová poradkyně malých firem, živnostníků, nezávislých profesionálů i manažerů a lektorka. Sama se nazývá "marketingovou čarodejnicí". Na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy vystudovala psychologii a pedagogiku a na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze marketingové MBA. Absolvovala čtyřletý výcvik v Gestalt terapii. Pracovala v PR agenturách AMI Communications a Pleon Impact, v marketingovém oddělení HSW Signware a několika redakcích novin a časopisů. Na volné noze je od roku 2003. Podnikání vnímá jako druh duchovní cesty nejen k penězům, ale především ke spokojenému a šťastnému životu. Majitelům malých firem, živnostníkům a volnonožcům pomáhá získat zákazníky, uvádět na trh nové produkty a služby, nastavovat ceny, zvyšovat zisky a nacházet v práci smysl a radost. Spolupořádá pražský klub Volnonožci.cz a je ambasadorkou a odborným garantem projektu Život nápadům. Publikuje v tisku a na webech. Na svých poutavých přednáškách dokáže posluchače vtáhnout do tématu.