Budování značky
- co je značka a jak se tvoří
- osobní vs. firemní značka – rozdíly a společné znaky
- proč je dobré být vnímán jako značka
- základní atributy a elementy značky
- co dělá značku značkou, image a identita
- archetypy značek a jak s nimi pracovat
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Mgr. Čevelová Magdalena, MBA
Marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka. Vystudovala psychologii a marketing a ve své práci spojuje obojí dohromady. Má zkušenosti z 13 let vlastního podnikání a 20letou praxi v různých oblastech marketingu v agentuře i na straně klienta. Podnikání vnímá jako cestu nejen k penězům, ale především ke spokojenému a šťastnému životu. Majitelům firem, živnostníkům a volnonožcům pomáhá získat zákazníky, uvádět na trh nové produkty a služby, nastavovat ceny, zvyšovat zisky a nacházet v práci smysl a radost.