Daňové přiznání DPH řádek po řádku

DPH
řádek po řádku

Popis kurzu

Zpracováváte samostatně přiznání k DPH a některé řádky ve formuláři vlastně ani přesně nevíte kdy použít? Spoléháte na program a už ani nevíte kam vám vlastně co a proč padá? Začínáte s DPH a marně si lámete hlavu nad tím co znamenají jednotlivé popisky? Vezmeme si k ruce formulář DPH a spolu ho na příkladech z praxe projdeme od shora dolů. U každého řádku si řekneme kdy se použije a ukážeme si i konkrétní praktický příklad. Nepůjdeme u každého režimu příliš do hloubky, ale získáte jasný a konkrétní přehled o všem co vás může v DPH potkat. Sundáme roušku tajemství z většiny pojmů, se kterými se v DPH pracuje.

Objednávka školení

Vybraný termín
15.04.2025 09:00 - 13:00
Místo konání

On-line
Google Meet (mapa)

Lektorka si vyhrazuje právo upravit časový rozsah školení v závislosti na rychlosti probrané látky a množství či složitosti dotazů. Celkový čas školení tak může být zkrácen či prodloužen nebo časově přizpůsoben potřebám účastníků.


Program kurzu

  • seznámíte se s většinou pojmů z oblasti DPH a jejich použitím v praxi,

  • budete přesně vědět kdy se jaký řádek použije,

  • získáte ucelený přehled o problematice DPH bez zahlcení detaily.

Komu je kurz určen

Účetním, které zpracovávají DPH nebo budou tuto agendu nově seznámit a chtějí získat přehled o problematice nebo si prohloubit či zopakovat své znalosti.

Cíl kurzu

Cílem kurzu je seznámit účastníky s obsahem formuláře DPH a získat základní orientaci v problematice.

Jak to bude probíhat?

Po odeslání objednávky školení obdržíte zálohovou fakturu, tj. podklad k úhradě školení.

Nejpozději den před začátkem školení od nás obdržíte odkaz k připojení ke školení a písemné podklady vypracované lektorem na mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Ke školení se můžete připojit již 15 minut před začátkem školení.

On-line školení realizujeme prostřednictvím Google meet

Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.

Náhradní plnění

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění.

Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 157 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněnou osobu, kterou  se vám  nepodařilo zaměstnat.

Vyberte termín školení

Poslat dotaz na lektora

Objednávka školení

Vybraný termín
15.04.2025 09:00 - 13:00
Místo konání

On-line
Google Meet
Mapa

2 057,85 Kč
bez DPH
2 490,00 Kč s DPH

Školit vás budou

Bc. Bartůšková Zuzana

Bc. Bartůšková Zuzana

Jsem účetní s více než patnáctiletou praxí v oblasti účetnictví. Působím jako lektor a publikuji ve svém oboru. Jsem daňový poradce. Po maturitě jsem se rozhodla prohloubit specializaci v účetnictví na Vyšší odborné škole ekonomické v Táboře. Po absolutoriu v roce 2004 jsem působila na pozici samostatné účetní a zároveň jediné účetní ve firmě, což mi přineslo cenné zkušenosti s kompletním účetnictvím malé firmy s 25 zaměstnanci, včetně mzdové agendy, účetních specialit , jako např. účtování zakázkové výroby, řešení obchodů mimo ČR (z pohledu DPH), příprava finančních reportů. Časem se i z původně složitých záležitostí stala rutina a moje touha po profesním růstu mě zavedla do společnosti ABS Jets, a.s. Pozice hlavní účetní zahrnovala mimo jiné i vedení týmu, stanovování účetních postupů společnosti, řešení specifických daňových problémů, spolupráci s auditory, tvorba vnitropodnikových účetních směrnic, a to všechno v provázanosti i na ostatní oddělení společnosti. Bakalářské studium na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, obor Účetnictví a finanční řízení byl další logický krok ve zvyšování mé odbornosti. Po úspěšné obhajobě bakalářské práce jsem se rozhodla splnit si svůj sen a sama rozhodovat o své profesi, o tom jak ji budu vykonávat, a nebýt odkázána pouze na rozhodnutí jiných. Od října 2010 vedu účetnictví na volné noze. Od roku 2012 jsem součástí autorského týmu Portálu POHODA.