Efektivní reklamou k marketingovým úspěchům
Google Tag Manager
- založení GTM;
- představení;
- vytváření značek, verzí a cílů;
- nasazení remarketingových a konverzních kódu pro Sklik a Google Ads;
- implementace FB pixelu včetně vlastních událostí;
- UTM parametry
Google Analytics
- Vygenerování sledovacího kódu
- Nasdílení přístupu
- Publikum
- Akvizice
- Chování
- Konverze
- Správce
Jak to bude probíhat?
Školení zahájíme 13. 1. 2022. Scházet se budeme 1x za čtrnáct dní, vždy ve čtvrtek.
Během školení můžete konzultovat vlastní problémy, týkající se daného tématu, které potřebujete vyřešit.
V ceně je zahrnuto občerstvení s nápoji během školení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, vystavíme vám na vyžádání při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Dlouhodobý kurz
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Objednávka školení
Školit vás budou
Fráňa Martin
Projektový manažer s 10-ti letými zkušenostmi s řízením projektů zaměřených na vývoj SW aplikací - webové/mobilní aplikace pro různé platformy. Mám zkušenosti s návrhem, realizací a orientaci na potřeby zákazníka.Mezi mé schopnosti patří: vůle a schopnost dotahovat projekty do konce, orientace na výsledek a způsob jeho dosažení, všeobecná spolehlivost.
Kolář Michal
Michal Kolář - táta dvou úžasných kluků, podnikatel, specialista na placenou reklamu na Facebooku, markeťák tělem i duší a také jeden z TOP affiliate partnerů zajímavých online projektů v CZ/SK ve 35 kampaních. Spolupracuje na zajímavých online projektech, kde tvoří online marketingové strategie. Za posledních 7 let investoval do reklamy ve svých projektech a u klientů více jak 8 miliónů korun.