Efektivní schůzky a porady
Kolik našeho času trávíme na schůzkách a poradách? Už se vám někdy stalo, že jste si na jejich konci řekli "přehlídka ztraceného času"? Staňte se mistry v efektivním vedení schůzek a porad. Ušetříte čas sobě i druhým, vyřešíte vše co potřebuejte a lidé se budou těšit na setkání s vámi.
Určeno pro:
Manažery, obchodníky a pro každého, kdo chce efektivně komunikovat s lidmi.
Cíl školení:
- efektivně vést schůzky a porady k dosažení cíle
- zdokonalení v komunikačních a prezentačních dovednostech
- prevence a řešení obtížných situací na schůzce či poradě
Obsah školení:
Co je to efektivní komunikace co je pro ni důležité
Různé typy schůzek a porad
Příprava - základ pro naplnění cíle schůzky či porady
Struktura schůzky - obchodní schůzka, schůzka pracovní (s kolegou, podřízeným, nadřízeným), PPP (před, při, po)
Struktura porady (PPP - před, při, po)
Obtížné situace - prevence a řešení (konflikty, námitky, pozdní příchody, vyrušování, nepozornost, neplnění dohod aj.)
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Ing. Fialová Hana
Jako lektor, trenér, mentor, facilitátor a kouč sama vytváří a realizuje semináře, workshopy, kurzy či individuální rozvoj pro pracovníky různých profesí i pozic. Od technických, administrativních až po manažerské pozice. Ve firmách strojírenských, obchodních, personálních či finančních. Pracuje i jako soukromý kouč. Zaměřuje se především na osobnostní rozvoj a to v oblasti sebepoznání a sebeobjevování, efektivní, respektující a profesionální komunikace, efektivního využití „životního“ času, vedení lidí a týmů. Jejím životním koníčkem je také tanec, kterému se sama věnuje a zároveň působí jako mentální kouč v oblasti tanečního sportu. Při své práci s klienty se zaměřuje především na naplnění očekávání, potřebnost, užitečnost, praktičnost, efektivitu a maximální zapojení zúčastněných. Věří, že nejlépe se člověk učí prožitkem a jeho reflexí. Umí velmi dobře naslouchat a klást otázky, které jste si možná dříve nepoložili. Můžete tak posunout své hranice a získat nový pohled na situace, ve kterých se právě nacházíte, najít nové zdroje k řešení a novou energii. Je velmi tvůrčí a nesnáší nudu. Zaručuje vám, že ani vy se při práci s ní nudit nebudete. VZKAZ: Zjistěte, co v životě chcete. Rozhodněte se, co pro to uděláte a nikdy o sobě nepochybujte. Nedejte na řeči jiných. Jděte svou cestou, dělejte chyby, poučte se z nich a nikdy se nevzdávejte. Rozhodujte se, ale nebojte se své rozhodnutí změnit, když se změní situace. Zůstaňte na cestě. Vytrvalost je zbraní úspěšných. Tvořte svůj život a žijte jej naplno a spokojeně…