Email marketing - prakticky, zábavně a bez SPAMu
Zaručeně vám chodí do emailové schránky spousta prodejních e-mailů, které většinou bez čtení házíte do koše. Dělá to tak každý.
Neopakujte stejné chyby. Nebuďte vy a vaše firma v koši!
Určeno pro:
Školení je určeno pro majitele, jednatele, marketingové a obchodní ředitele, pracovníky marketingu a obchodu a pro všechny, kterým prostě ve firmě přidělili na starost rozesílání hromadných emailů.
Obsah školení:
1. Úvod
- Seznámení se s email marketingem
- Seznámení se s účastníky školení a jejich aktuální úrovní používání emailingu
2. Jak a kde získávat emailové kontakty?
- Sběr emailových kontaktů na firemním webu a sociálních sítích - jak na to?
- Co nabídnout návštěvníkovi webu za jeho emailovou adresu?
- Jak je to s kupováním databází emailových adres?
- Jak je to s vytvářením si vlastních databází vyhledáváním si na internetu či jiných veřejných zdrojích?
- E-mailing a ochrana osobních údajů
3. Jaký program k rozesílkám používat?
- Na co se zaměřit při výběru optimálního mailingového programu?
- Jakým způsobem se platí za používání mailingových programů?
- Jaké funkce mailingových program jsou vhodné/nutné právě pro vás?
- Seznamy kontaktů, jejich údajů a jejich segmentace
- Kampaně, šablony a intuitivní editor vzhledu emailů
- Automatické kampaně, triggery, přání k svátku/narozeninám atd.
- Reportingové a vyhodnocovací nástroje, A/B testování
- Praktická ukázka nejpoužívanějších mailingových nástrojů - MailChimp, EcoMail, SmartEmailing - shrnutí výhod a nevýhod
4. Jak rozesílat hromadné emaily a nebýt za SPAMera?
- Z technického pohledu poštovních klientů... i z pohledu čtenářů vašich emailů
5. Pečujte, vzdělávejte, bavte, informujte a pak až prodávejte
- Zaměřeno na obsah mailingových kampaní, newsletterů a emailových seriálů
6. Ukázky/Případová studie
- Praktické ukázky sběru kontaktů a emailových kampaní
7. Když to neměříte, nevíte, zda to funguje a jestli náhodou nevyhazujete peníze z
okna.
- Jak vyhodnocovat čtenost a úspěšnost rozesílaných emailů (interní měřící nástroje, napojení na Google Analytics)?
- Jaký vliv má rozesílání emailů na návštěvnost a tržby?
8. Závěr a diskuze
Cíl školení:
Účastníci se srozumitelnou formou zaměřenou na praktické využití a názorné ukázky naučí, jak efektivně zapojit email marketing do marketingového mixu svého podnikání. Jak dělat email marketing od A (výběr a zprovoznění mailingové nástroje) do Z (vyhodnocování a optimalizace emailů). Zjistí, jak nekončit v koši ani ve SPAMu, a jak udělat z příjemců čtenáře a z čtenářů zákazníky.
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Černíček Tomáš
Tomáš je společně s Lucií Lipovskou spolumajitelem a zakladatelem agentury DigitalniDurian.cz zabývající se internetovým marketingem pro malé a střední firmy. Než společně založili v roce 2015 marketingovou agenturu, vyzkoušeli si veškeré postupy a nástroje online marketingu na několika vlastních podnikatelských projektech na vlastní kůži a za vlastní peníze. A k čemu dospěli? Jaký nástroj je nejlepší? PPC kampaně či remarketing? Sociální sítě? Moderní responsivní web? SEO, linkbuilding? Blog a copywriting? Email marketing? Internetový marketing není o jednom zázračném nástroji, ale o dobře nastaveném, "promazaném" a zpětně vyhodnocovaném a optimalizovaném systému, který se liší obor od oboru, firmu od firmy. Proto je důležité nedávat obecné rady, ale vše s klientem detailně probrat a ušít mu řešení na míru. Razí heslo: "Zákazník vás bude milovat, konkurence nenávidět."