Facebook
jako ideální prodejní nástroj
Objednejte si školení „Facebook jako ideální prodejní nástroj"
Facebook ukrývá obrovský prodejní potenciál a pomalu nahrazuje internetové stránky. Pracujte s uzavřenými skupinami.
Využijte Facebook naplno.
Co vám školení přinese
Neomílám poučky z marketingových knih. Prozradím vám, co jsem zjistila pozorováním facebookové reality. Vytáhneme plachty a vyplujeme mezi dav. Inspiruji vás, jak přilákat velké ryby a svézt se na jejich slávě.
- • Jakou má marketing na Facebooku budoucnost
- • Jak využít potenciál Facebooku pro podnikání jiným způsobem než formou placených reklam
- • Proč lidé přestávají věřit informacím z internetu/firemních webů/heuréky/zboží
- • Jak lidé vnímají informace z internetu – firemní weby atd. a z Facebooku
- • Podle čeho se část vašich zákazníků rozhoduje při nákupu / Jak dělají nákupní rozhodnutí
- • Je Facebook novým synonymem pro internet/ Nahradí Facebook internet?/ Internet je mrtvý, ať žije Facebook!
- • Co je lupa aneb vyhledávání na Facebooku
- • O čem je fenomén Tuzexu aneb co je nedostatkové zboží v 21. století
- • Rozdíl mezi placenou reklamou(PPC) na FB a aktivním působením v uzavřené skupině
- • Síla Messengeru a míra odezvy aneb proč a když zákazníci nechtějí psát emaily, objednávat přes e-shopy
- • Co jsou uzavřené skupiny a jak s nimi pracovat
- • Kdo je admin a co všechno může
- • Kdo je ambasador značky, kde je hledat a co jim nabídnout
- • Co vám může přinést vlastní skupina
Na případové studii rozebereme rychlý obchodní vzestup vybraných značek a firem a jejich fungování na Facebooku.
Objednejte si školení
Jaké pojmy rozklíčujeme?
uzavřená skupina, admin,správce, archivace skupiny, komentáře k příspěvku a uzamknutí komentářů,nahlášení správci, troll, ambasador, hromadné objednávky, časově omezená slevová akce, affiliate, testování, up - sell, cross-sell, prodejní alba, recenze v albech, soubory, buzerace, šikana, pasivní agrese, objednávky na messengeru, slevové kódy, testimonial od ambasadorů,míra odezvy
Co se stane po školení?
- • Přestanete se na Facebook dívat jako prokrastinanční zábavu nebo médium pro děti a mládež.
- • Začnete komunikovat s cílovou skupinou zákazníků ve správný čas a na správném místě.
- • Získáte okamžitou odezvu od cílové skupiny, aniž byste si museli platit drahé marketingové výzkumy.
- • Možná se dozvíte o své firmě nebo produktech něco, co se vám nebude poslouchat dobře.
- • Možná si přečtete o své firmě nebo produktech něco, co se vám bude líbit.
- • Pravděpodobně zvýšíte počet objednávek, ušetříte za PPC reklamy.
Máte otázky? Čtěte odpovědi:
Jaké materiály a podklady si ze školení odnesu?
Na školení získáte kompletní prezentaci v digitální podobě. Tu jsem pro vás nachystala v podobě skrip, či e -knihy, která obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek.
Je školení pro mě/mou firmu?
Školení je přínosem všem, kteří podnikají, mají větší či menší firmu nebo začínají podnikat. Živnostníkovi školení ukáže, jak za poměrně krátkou dobu a nízkou finanční investici může upozornit a prodávat své služby nebo produkty.
Majitelům či majitelkám firem nebo marketingovým pracovníkům otevře dveře k cílové skupině zákazníků, aniž by se museli zvednout ze židle nebo zaplatit fakturu za PPC reklamy na Facebooku.
Pokud jste doteď byli zvyklí pouze vytvářet, spouštět a platit reklamy na Facebooku, vyhodnocovat je a školení vám otevře další možnosti práce s Facebookem. Školení vám pravděpodobně změní myšlení při práci s Facebookem. Toto školení je i pro úplné začátečníky , kteří chtějí Facebook používat pro propagaci své firmy.
Jednoduše řečeno, školení je ideální pro marketingového pracovníka, majitele firmy či živnostníka.
Potřebuji/vaši zaměstnanci nějaké znalosti o Facebooku?
Je dobré mít základní povědomí o tom, co Facebook je a mít alespoň soukromý profil na Facebooku, ale není to podmínkou. Pokud Facebook znáte, ale nepoužíváte jej, školení vám ukáže, proč ho začít používat. Individuálně mohu poskytnout školení práce s Facebookem a pomoci vytvořit profil na Facebooku.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Mgr. Lipovská Lucie
Lucie Lipovská je poradkyní podnikatelů a firem a manažerkou řady projektů. V roce 2009 vybudovala se svým společníkem na zelené louce první firmu Bauwerk s.r.o. ze studentských půjček. Tato firma má dnes obrat 10 milionů korun. Podíl ve firmě odprodala, aby se mohla věnovat dalšímu projektu své druhé firmy Japol group s.r.o. které je spolumajitelkou. Žije tím, co dělá a miluje rozvíjet byznys. Je spoluautorkou knihy „ Jak nezbohatnout na pěstování japonského topolu“. Jako dobrodružná cestovatelka pravidelně cestuje na vlastní pěst po Evropě a Indonésii. Absolvovala podnikatelský inkubátor multimilionáře Rogera Hamiltona na ostrově Bali. Publikuje také články v časopise Koktejl.
Její motto je: „ Změň sebe a změníš celý svět.“