GDPR - Změna v ochraně osobních údajů na rok 2018
Nové obecné nařízení o ochraně osobních údajů přináší všem podnikům a institucím nové povinnosti, za jejichž porušení hrozí vysoké sankce.
Připravte se již nyní na možná rizika v souvislosti s novou evropskou legislativou.
Určeno pro:
Vedoucí pracovníky všech podniků a veřejných institucí, které mají alespoň jednoho zaměstanance nebo zákazníka.
Cíl:
Účastníci získají základní přehled o nových povinnostech vyplývajících ze směrnice GDPR, seznámí se se změnami oproti dosavadní praxi a možnými způsoby ochrany před případnými sankcemi.
Obsah:
1. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)
1.1. Co je to GDPR a jeho postavení v právním řádu
1.2. Hlavní změny oproti zákonu 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
1.3. Výhody a nevýhody GDPR
1.4. Nové instituty v GDPR
1.5. Pověřenec pro ochranu osobních údajů
2. Osobní údaje
2.1. Co všechno jsou osobní údaje
2.2. Citlivé osobní údaje
2.3. Kde všude se mohou osobní údaje nacházet?
• Marketingové Informační Systémy, CRM systémy,
• Účetnictví a databáze
• Personální agenda
• Kamerové systémy
• Dokumentace z akcí podniků (foto, videozáznamy)
• Papírové kartotéky
3. Zpracování osobních údajů
3.1. Co se považuje za zpracování osobních dat
3.2. Kdo jsou správci a zpracovatelé osobních údajů
3.3. Povinnosti a zodpovědnost správců a zpracovatelů
3.4. Nejčastější chyby při zpracování osobních údajů
4. Praxe k GDPR
4.1. Jak se k GDPR postavit a čím začít
4.2. CRM systémy a jejich nastavení
4.3. Vnitřní procesy a školení zaměstnanců
4.4. Nastavení informací a souhlasů, použitelnost dosavadních kontaktů a jak to napravit
4.5. ePrivacy, on-line marketing, cookies
4.6. Kdy potřebujeme pověřence
4.7. Co dělat při úniku osobních údajů
4.8. Jakou další dokumentaci si pořídit a jak o ni pečovat
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Mgr. Zinrák Daniel
Po maturitní zkoušce studoval na Vyšší obchodní akademii Tomáše Bati ve Zlíně, obor marketing a na Vyšší odborné škole Uherské Hradiště, obor komerční právo. Vystudoval marketing a právo na Univerzitě Palackého v Olomouci. Ve své praxi se věnuje mezinárodnímu obchodu, správě investic, obchodnímu a občanskému právu. Má zkušenosti z vedení vlastní firmy. Mezi jeho hlavní zájmy patří ekonomická a právní problematika. Stále se věnuje sledování změn v našem právním řádu, zejména v oblasti daní.
Ing. Plachý Martin
Finanční, účetní a daňový poradce, auditor, programátor a manažer IT systémů. Od roku 1992 pracoval na celé řadě projektů jako finanční, účetní a daňový poradce a manažer auditu. V letech 1998 až 2004 pracoval pro společnosti Arthur Andersen a Ernst & Young, které patřily nebo stále patří mezi největší poradenské a auditorské firmy na světě. V roce 2013 založil společnost NOVACLOUD s.r.o., která vytváří cloudové informační systémy a zabývá se obecně využíváním cloudových systémů pro potřeby rozhodování a řízení a dále ukládáním a sledováním dat, souborů a informací v cloudových systémech. Ve své poradenské, konzultační a lektorské činnosti se zaměřuje na přípravu klíčových informací pro rozhodování řízení managementu společnosti. Specializuje se na grafický reporting, BI systémy, grafiku v rozhodování a řízení a aplikaci myšlenkových map a skečnoutingu v řídící praxi. Je odborníkem na cloudové systémy a aplikace.