Helios iNuvio
Kurz fakturace + pokladna + banka + doprava s dopadem do mezd (cestovní náhrady)

 

 

Na tento kurz můžete získat příspěvek od úřadu práce.

 

 

Objednávka školení

Vybraný termín
04.03.2025 - 13.03.2025 08:00 - 12:00
Místo konání

On-line
Google Meet (mapa)

KURZ BUDE PROBÍHAT V TĚCHTO DNECH: 

 

  • 04.03.2025 od 8:00

  • 06.03.2025 od 8:00

  • 11.03.2025 od 8:00

  • 13.03.2025 od 8:00

 

Program kurzu

Fakturace

 

Konfigurace:
- základní číselníky

Fakturace:
- faktury přijaté
- faktury vydané
- úhrady faktur

Doplňující funkce:
- upomínky a penalizace
- zápočty
- elektronická fakturace ISDOC
- INTRASTAT

Účtování:
- kontace
- účtování dokladů

                                                                  

Banka a pokladna


Pokladna:
- pokladní doklady
- úhrady faktur
- pomocné číselníky

Platební příkazy:
- vygenerování PP
- platební příkazy z mezd
- přenos do internet. bankovnictví

Bankovní výpisy:
- import BV z bankovnictví
- párování úhrad
- účtování výpisu

Firemní karty:
- uživatelé a karty
- platební transakce
- účtování transakcí

                                                                                                 

Doprava


Základní číselníky:
- legislativní normy
- stravné
- výdaje v dopravě

Vozidla:
- základní údaje
- údržby a kontroly
- deník vozidel

Kniha jízd:
- vzorové jízdy
- přednastavené jízdy
- přehled jízd

Cestovní náhrady:
- cestovní příkazy
- vyúčtování
- výplata (mzdy, hotovost)

 

 

Kurz bude veden s důrazem na individuální přístup k účastníkům s dostatečným časem k řešení dotazů k danému tématu.
Kurz se uskuteční při minimálním počtu 4 účastníků a maximálním počtu 6 účastníků.
Kurz je určen pro zaměstnance společností, které mají licenci systému Helios iNuvio zakoupenou od společnosti CATHEDRAL Software, případně zakoupení této licence zvažují.

Jak to bude probíhat?

Po odeslání objednávky školení obdržíte zálohovou fakturu, tj. podklad k úhradě školení.
Nejpozději den před začátkem školení od nás obdržíte odkaz k připojení ke školení a písemné podklady vypracované lektorem na mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Ke školení se můžete připojit již 15 minut před začátkem školení.

On-line školení realizujeme prostřednictvím Google meet

Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.

 

Náhradní plnění

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění.

Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 106 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněnou osobu, kterou  se vám  nepodařilo zaměstnat.

Vyberte termín školení

Poslat dotaz na lektora

Objednávka školení

Vybraný termín
04.03.2025 - 13.03.2025 08:00 - 12:00
Místo konání

On-line
Google Meet
Mapa

7 200,00 Kč
bez DPH
8 712,00 Kč s DPH

Školit vás budou

Mgr.  Chudobová Alena

Mgr. Chudobová Alena

Jako konzultant informačních systémů jsem se setkala s implementací ve firmách malinkých, s pár jednotek zaměstnanci, ale i středních podnicích se stovkami zaměstnanců. Díky rozmanitosti trhu a diferenciálním požadavkům mám rozsáhlé zkušenosti s modernizací účetních procesů ve firmách. Při kurzech kladu důraz na to, aby si účastníci osvojili praktické dovednosti a aby si každý z kurzu odnesl něco pro zlepšení své pracovní rutiny.

Lektor bez portrétu

Ing. Kubíková Helena