Jak být tím nejlepším obchodníkem
3 pilíře úspěšného obchodu
1. Já, obchodník, jsem VÝJIMEČNÝ a umím se tak prezentovat
2. Produkt je VÝJIMEČNÝ a umím jej tak prezentovat
3. Zákazník je VÝJIMEČNÝ, a právě proto můj produkt ocení a koupí si jej
Ad 1.
• Možné zábrany na straně obchodníka (jak odstranit obavy a zvýšit sebedůvěru)
• Prezentace prodává (postoj, řeč těla, projev, gesta)
• Prodej jako psychologická hra (odmítnutí je normální)
Ad 2.
• Fáze prodejního procesu
• Znalost produktu (co umí, výhody)
• První kontakt (nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem)
• Prezentace produktu (rozlišení mezi parametry/vlastnostmi, výhodami a užitkem)
• Umění neprodávat výrobek, ale to, čím dokáže zákazníkovi zpříjemnit život
• Jak zdolávat námitky. Vytvoření „námitkovníku" – databanky nejčastějších námitek a osvědčených reakcí
• Kupní signály a jak je nepromeškat
Ad 3.
• Zábrany na straně zákazníka
• Nákupní motivy (co vede zákazníka ke koupi)
• Zjišťování potřeb zákazníka (co prodává produkt? Nikoli parametry, ale užitek)
• Typy zákazníků a jak na ně
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
PhDr. Makovičková Dana
Zkušená trenérka a koučka se specializací na oblast osobnostního rozvoje, tréninky obchodních, manažerských, komunikačních a vyjednávacích dovedností 16 let zkušeností s tréninkem zaměstnanců a všech úrovní managementu s výbornými výsledky a skvělými referencemi. Praxe manažerky tréninků se zodpovědností za 14 lektorů a vývoj produktů. Externí konzultantka a lektorka poradenských a konzultačních firem, jako jsou IKEA, ČSOB, UniCreditBank,ČEZ a.s., Česká spořitelna, Annonce a jiné. Vytváření a spoluvytváření modulů vzdělávání, koordinace a realizace řady projektů zejména z oblasti obchodu, manažerských dovedností a komunikace. 16 let zkušeností s vlastním podnikáním a obchodováním v oblasti vzdělávání a dále léta zkušeností v oblasti obchodování s elektronikou v rámci rodinné firmy. Překladatelka odborné literatury ve výše uvedených oblastech. Přeložila např. jedny z 1. použitelných knížek asertivity na našem trhu: Portál "Umění stát si za svým" a „Řeč těla v praxi“