Jak získat zákazníky I.

Školení je dvoudenní. Pokračování nalezenete v seznamu školení dne 16.6. pod názvem Jak získat zákazníky II. 

Cíl školení:

Naučíme Vás

  • Uvědomit si základy, na nichž lze stavět firmu
  • Pochopit v čem je Vaše konkurenční výhoda
  • Znát profil ideálního zákazníka pro Vaši firmu a umět si ho získat i udržet
  • Jak si vybudovat a uchovat dobré jméno
  • Získat přehled o jednotlivých marketingových nástrojích, které lze efektivně využít pro Vaše podnikání, a nastavit si kritéria jejich výběru

Obsah školení:

1. blok
Marketing = všechno, co firma dělá.
Specifika malé firmy a jak je využít k získávání zákazníků.
Nastavení poslání a vize firmy, příběh, konzistentnost.
Produkty a služby, obchodní modely, hodnota pro zákazníka.
Konkurenční výhoda, k čemu je důležitá a kde ji hledat.

2. blok
Jak si vybírat zákazníky, persony.
Průzkum trhu, Paretovo pravidlo.
Plánování, cíle, rozpočet.
Účinnost marketingových aktivit, proč a jak ji měřit.
Podle čeho vybírat marketingové nástroje.

 

Školení je dvoudenní. Pokračování nalezenete v seznamu školení dne 16.6. pod názvem Jak získat zákazníky II.

 

V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.


Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.

Objednávka školení

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.

Jak získat zákazníky I.
Úroveň kurzu 1 – Základní
Časová náročnost 6 hodin

Školit vás budou

Mgr. Čevelová Magdalena, MBA

Mgr. Čevelová Magdalena, MBA

Marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka. Vystudovala psychologii a marketing a ve své práci spojuje obojí dohromady. Má zkušenosti z 13 let vlastního podnikání a 20letou praxi v různých oblastech marketingu v agentuře i na straně klienta. Podnikání vnímá jako cestu nejen k penězům, ale především ke spokojenému a šťastnému životu. Majitelům firem, živnostníkům a volnonožcům pomáhá získat zákazníky, uvádět na trh nové produkty a služby, nastavovat ceny, zvyšovat zisky a nacházet v práci smysl a radost.