Jak získat zákazníky I.
Školení je dvoudenní. Pokračování nalezenete v seznamu školení dne 16.6. pod názvem Jak získat zákazníky II.
Cíl školení:
Naučíme Vás
- Uvědomit si základy, na nichž lze stavět firmu
- Pochopit v čem je Vaše konkurenční výhoda
- Znát profil ideálního zákazníka pro Vaši firmu a umět si ho získat i udržet
- Jak si vybudovat a uchovat dobré jméno
- Získat přehled o jednotlivých marketingových nástrojích, které lze efektivně využít pro Vaše podnikání, a nastavit si kritéria jejich výběru
Obsah školení:
1. blok
Marketing = všechno, co firma dělá.
Specifika malé firmy a jak je využít k získávání zákazníků.
Nastavení poslání a vize firmy, příběh, konzistentnost.
Produkty a služby, obchodní modely, hodnota pro zákazníka.
Konkurenční výhoda, k čemu je důležitá a kde ji hledat.
2. blok
Jak si vybírat zákazníky, persony.
Průzkum trhu, Paretovo pravidlo.
Plánování, cíle, rozpočet.
Účinnost marketingových aktivit, proč a jak ji měřit.
Podle čeho vybírat marketingové nástroje.
Školení je dvoudenní. Pokračování nalezenete v seznamu školení dne 16.6. pod názvem Jak získat zákazníky II.
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.

Školit vás budou

Mgr. Čevelová Magdalena, MBA
Marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka. Vystudovala psychologii a marketing a ve své práci spojuje obojí dohromady. Má zkušenosti z 13 let vlastního podnikání a 20letou praxi v různých oblastech marketingu v agentuře i na straně klienta. Podnikání vnímá jako cestu nejen k penězům, ale především ke spokojenému a šťastnému životu. Majitelům firem, živnostníkům a volnonožcům pomáhá získat zákazníky, uvádět na trh nové produkty a služby, nastavovat ceny, zvyšovat zisky a nacházet v práci smysl a radost.