Komunikace v obtížných situacích - 16 hodin
1.10.2018 - 6 hodin
Název: Mentální vzorce úspěšného manažera
Lektor: Ing. Hana Fialová
Naučíte se
- Koho máte před sebou – komunikační typologie podřízeného a stupeň jeho zralosti
- Styly řízení a situační vedení
- Uklidnění konfliktní situace s podřízeným a mezi spolupracovníky
- Zvládnutí obtížných situací při vedení lidí
- Nepříjemní lidé – jak na ně
- Z oponenta na pracovišti klíčový člen týmu
- Koho mám před sebou – typ
- Jak uvažuje – proč
- Námitka je převlečený zájem
- Jak postupovat při reklamaci
- Uklidnění situace
- Zvládnutí situace
- Nepříjemní lidé – jak na ně
- Z nespokojeného zákazníka nadšený zákazník
- Z oponenta na pracovišti klíčový člen týmu
Název: Závěrečný mastermind
.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Švecová Denisa
Je majitelka firmy AldEkon, která se zabývá jak vzděláváním pro obchodníky, manažery, personalisty a účetní, tak i vedením účetnictví malých a středně velkých firem. Pro tyto firmy zpracovává podnikatelské dotace. Oddělení vzdělávání pod jejím vedením tak dnes už vzdělává téměř všechny firmy v okrese Prostějov, a mnoho firmem z Olomouckého kraje, jejichž týmy mají touhu se dále zdokonalovat a pracovat na sobě. Dokáže poradit začínajícím podnikatelům, jak nastavit své podnikání. Nabízí poradenství k daňové optimalizaci. Je certifikovaná koučka. Vede podnikatelské mastermindové skupiny, používá techniku councilových kruhů. Rozebere s vámi vaše plány a pomůže vám najít směr. Je dlouholetou členkou podnikatelského byznys klubu. Účastnila se projektu Moudré podnikání žen. Prošla výcvikem facilitátorů pod vedením Lenky Papadakisové. Absolvovala čtyřletý sebezkušenostní výcvik Rogerovské psychologie. Koučink s Denisou můžete mít v Prostějově, Olomouci, nebo on-line.
Ing. Fialová Hana
Jako lektor, trenér, mentor, facilitátor a kouč sama vytváří a realizuje semináře, workshopy, kurzy či individuální rozvoj pro pracovníky různých profesí i pozic. Od technických, administrativních až po manažerské pozice. Ve firmách strojírenských, obchodních, personálních či finančních. Pracuje i jako soukromý kouč. Zaměřuje se především na osobnostní rozvoj a to v oblasti sebepoznání a sebeobjevování, efektivní, respektující a profesionální komunikace, efektivního využití „životního“ času, vedení lidí a týmů. Jejím životním koníčkem je také tanec, kterému se sama věnuje a zároveň působí jako mentální kouč v oblasti tanečního sportu. Při své práci s klienty se zaměřuje především na naplnění očekávání, potřebnost, užitečnost, praktičnost, efektivitu a maximální zapojení zúčastněných. Věří, že nejlépe se člověk učí prožitkem a jeho reflexí. Umí velmi dobře naslouchat a klást otázky, které jste si možná dříve nepoložili. Můžete tak posunout své hranice a získat nový pohled na situace, ve kterých se právě nacházíte, najít nové zdroje k řešení a novou energii. Je velmi tvůrčí a nesnáší nudu. Zaručuje vám, že ani vy se při práci s ní nudit nebudete. VZKAZ: Zjistěte, co v životě chcete. Rozhodněte se, co pro to uděláte a nikdy o sobě nepochybujte. Nedejte na řeči jiných. Jděte svou cestou, dělejte chyby, poučte se z nich a nikdy se nevzdávejte. Rozhodujte se, ale nebojte se své rozhodnutí změnit, když se změní situace. Zůstaňte na cestě. Vytrvalost je zbraní úspěšných. Tvořte svůj život a žijte jej naplno a spokojeně…
MGR. Řehulková Jana
Mgr. Jana Řehulková, ředitelka poradenské a vzdělávací společnosti. V oblasti péče o klienty a psychologie mezilidských vztahů má na svém kontě stovky seminářů, tréninků a individuálních konzultací. Je certifikovanou trenérkou managementu a zakládající členkou Asociace lektorů a konzultantů managementu. Připravuje a realizuje manažerské kurzy a tréninky obchodníků, personalistů a prvoliniových pracovníků. V lektorské a poradenské činnosti spolupracuje s řadou firem po celé ČR i na Slovensku. Mezi její pravidelné klienty patří např. společnosti Baťa, Vodafone, Cetelem, Allianz, Petrof, Trido, Creditas a řada dalších. Účastníci seminářů, které vede, oceňují její neformální, přátelský a přitom vysoce odborný přístup. ***Reference: Mohu říci, že jsem během dvou měsíců byla a měla možnost se zúčastnit několika školení, ale žádné mi toho tolik nedalo jako toto školení. Líbilo se mi, že nás lektorka vtáhla do řešení různých situací, které mohou nastat mezi zákazníkem a námi. Jsem velmi ráda, že jsem měla tu možnost slyšet se na nahrávce. Určitě mi toto školení přinese mnoho nového. (Monika Bachanová, 21.02.18 Olomouc) Seminář mě zaujal, velmi dobré bylo, že ve skupině nebylo mnoho lidí, seminář tak byl více konkrétní. Dobrá byla i forma debaty, zaujal i fonetický záznam a jeho další rozbor. (Kyselková,21.02.18 Olomouc) Seminář byl z praxe, ze života, nejednalo se o „pouhou“ přednášku. Líbilo se mi pojmenování a správné nasměrování k řešení problémů, se kterými se už dlouhou dobu potýkám. (Hynšt, 21.02.18 Olomouc) Paní lektorka byla příjemná a názorná, líbily se mi příklady, které jsme inscenovali. Seminář byl velice poučný a jsem rád, že jsem jej mohl navštívit. (Polášek, 21.02.18 Olomouc)