Krizová komunikace se zákazníkem

Komplikovaní klienti, krize a problémy neexistují
Vyber, najdi, poznej a pochop svého zákazníka
Jak nás ovlivňuje náš mozek a výchova
Poznávání stejných a podobných typů lidí ve společnosti, v kolektivu, ve firmě, mezi zákazníky
Nakupování, rozhodování, plnění úkolů, práce s časem
Minimální a maximální cíl v obchodě – musíš být aktivní, platí stále
Popiš a nadšeně prezentuj svůj produkt, svoji firmu, sám sebe
Vdova – nepřekonatelné schéma obchodního rozhovoru
Business value system – v obchodě musí být spokojené všechny tři strany
Co z toho budu mít já, ptá se klient, užitky v obchodě a v životě
Výroba nadšených klientů ze spokojených
Relaxace afirmací, imaginací, obrana proti stresu

V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.

Objednávka školení

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.

Krizová komunikace se zákazníkem
Úroveň kurzu 2 – Střední
Časová náročnost 6 hodin

Školit vás budou

Vondra Zdeněk

Vondra Zdeněk

Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je lektorem a odborným konzultantem pod značkou nábor v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, Schil Dental Clinic Bratislava, Koutný Prostějov a Netpromotion Praha, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci. (Medailonek)