Marketing v sociálních sítích
Jaké jsou dnes možnosti marketingu v sociálních sítích a jak je můžete zařadit do Vašeho podnikání Vy.
- Proč tvořit obsah
- Jaký obsah tvořit
- Copywriting - nemusíte mít talent na psaní a přesto můžete zaujmout
- Ebooky - co to je, proč psát, jak distribuovat
- Emailing - běh na dlouho trať , který se vyplácí
- Práce s messengerem - lidé dnes chtějí odpověď okamžitě
- Soutěže - proč někdy fungují a jindy vůbec
- Ankety - skvělá možnost dozvědět se, co si Vaši (potenciální )zákazníci i myslí
- Webináře - dělejte v reálném čase i ze záznamu
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Mgr. Lipovská Lucie
Lucie Lipovská je poradkyní podnikatelů a firem a manažerkou řady projektů. V roce 2009 vybudovala se svým společníkem na zelené louce první firmu Bauwerk s.r.o. ze studentských půjček. Tato firma má dnes obrat 10 milionů korun. Podíl ve firmě odprodala, aby se mohla věnovat dalšímu projektu své druhé firmy Japol group s.r.o. které je spolumajitelkou. Žije tím, co dělá a miluje rozvíjet byznys. Je spoluautorkou knihy „ Jak nezbohatnout na pěstování japonského topolu“. Jako dobrodružná cestovatelka pravidelně cestuje na vlastní pěst po Evropě a Indonésii. Absolvovala podnikatelský inkubátor multimilionáře Rogera Hamiltona na ostrově Bali. Publikuje také články v časopise Koktejl.
Její motto je: „ Změň sebe a změníš celý svět.“