Obchodní dovednosti
Cíl kurzu:
Naučíme Vás
-
milovat telefon
-
smysluplně řídit obchodní schůzku k uzavření obchodu
-
nejtěžšímu umění - řídit sami sebe
Obsah kurzu
-
Co obchodníkovi vydělává peníze
první činnost - telefonování
druhá činnost – realizace obchodních schůzek
třetí činnost – správné sebeřízení
-
Domluva schůzky po telefonu
struktura telefonátu
prezentace užitků v telefonu
ošetření námitek v telefonu
-
Obchodní schůzka
struktura
otevřené a uzavřené otázky
ošetření námitek klienta
nákupní signály
umění říci si o obchod
-
Sebeřízení
plánování obchodních aktivit
vyhodnocování obchodních aktivit
plnění slibů zákazníkovi – servis
neustálý seberozvoj
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Vondra Zdeněk
Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je lektorem a odborným konzultantem pod značkou nábor v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, Schil Dental Clinic Bratislava, Koutný Prostějov a Netpromotion Praha, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci. (Medailonek)