Obchodní dovednosti pro aktivního obchodníka
Potenciální zákazník se nechce sejít, stávající zákazník už nechce koupit, s některými typy klientů se Vám nedaří?
-> Přijďte, budeme pěstovat umění zaujmout osobně i v telefonu, umění naslouchání a umění neagresivní sexy prezentace.
„Dobrý obchod je takový, kde jsou spokojeni všichni zúčastnění."
Tomáš Baťa
Určeno pro:
Pro všechny, kteří chtějí prodat. Ať už se jedná o produkt, který je žádaný a nedaří se zvednout cena nebo o produkt, který nikdo nechce, protože ho každý má. Ale v dnešní době i pro personalisty a majitele firem, kteří chtějí prodat práci ve své firmě - hledají nové zaměstnance. A v neposlední řadě i pro ty, kteří chtějí prodat sami sebe a získat práci svých snů.
Cíl školení:
Být aktivní
Aktivita bude komfortní
Budete přesně vědět koho a jak zaujmout
Naučíte se prezentovat sebe, firmu, produkt, pomocí užitků pro potenciálního zákazníka
Obsah školení:
O aktivitě - filosofie upřímné aktivity a kouzlo aktivního naslouchání
Aktivita - cílové skupiny, kde je najdu, jak je oslovím, hned je oslovím
Aktivita - můj produkt, vlastnosti versus užitky, pravidlo logické argumentace
O prezentaci užitků - mluvíme krásně o firmě, produktu a sobě
Prezentace - trénink, zpětná vazba, nadšení
Tři činnosti, které obchodníkovi vydělávají peníze - telefonování, schůzkování, sebeřízení
Tah na bránu, úspěch a servis
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Vondra Zdeněk
Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je lektorem a odborným konzultantem pod značkou nábor v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, Schil Dental Clinic Bratislava, Koutný Prostějov a Netpromotion Praha, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci. (Medailonek)