Obchodní komunikace
Cíl: Proaktivně a opakovaně dokážu navazovat nové obchodní vztahy, které nekončí prodejem, ale pokračují, poskytují mi reference a propojují mě s novými klienty. Umím a chci využívat různé nástroje pro obchodní komunikaci, nebojím se zvednout telefon nebo napsat vzkaz přes linkedin. Dokážu druhé propojovat mezi sebou.
Osnova kurzu
1. typy obchodní komunikace
2. výhody a nevýhody obchodní komunikace
3. vyjednávání s cílem win-win
4. stále aktivní komunikace
5. správná prezentace užitků, které přinášíme
6. slušné a správné ošetřování námitek
7. seznamování jako přirozená obchodní komunikace
8. nové způsoby komunikace – sociální sítě nemusí být špatně
9. volat nebo psát? A do kdy odpovědět?
10. dopis jako kreativní způsob jak zaujmout
11. reference jako základ pro další obchod – jak na to
12. propojování – nová forma budování obchodního vztahu
13. komunikace s klientem po prodeji – poprodejní servis
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Bc. Vondrová Regina
Pod vlastní značkou Aktivní Networking učí firmy i jednotlivce zářit při tvorbě a práci s jejich sítí kontaktů, jednotlivých vztahů, ať už obchodních, na pracovišti nebo při realizaci společenských akcí. Denně telefonuje, domlouvá schůzky, vyřizuji vlastní objednávky, vyjednává - věnuje se obchodu. Spolupracuji s týmem neziskové organizace EduFórum Praha, kde se pořádají večerní networkingová setkání o inovacích ve vzdělávání. Navazování a budování vztahů je pro ni denním chlebem. To, co učí, dělá každý den!