Program Pohoda – časové rozlišení

Program Pohoda
Časové rozlišení

Popis kurzu

Na začátku kurzu si projdeme práci s časovým rozlišením a dohadnými položkami teoreticky. Na příkladech si ukážeme použití jednotlivých účtů časového rozlišení včetně účtování. V druhé polovině kurzu si ukážeme praktické účtování časového rozlišení v programu Pohoda a práci s agendou Časové rozlišení.

 

 

Lektorka si vyhrazuje právo upravit časový rozsah školení v závislosti na rychlosti probrané látky a množství či složitosti dotazů. Celkový čas školení tak může být zkrácen či prodloužen nebo časově přizpůsoben potřebám účastníků.



Objednávka školení

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.

Program kurzu

  • Význam a použití účtů časového rozlišení v účetnictví

  • Rozdíl mezi časovým rozlišením a dohadnými položkami

  • Náklady příštích období včetně příkladu a účtování

  • Komplexní náklady příštích období  včetně příkladu a účtování

  • Výdaje příštích období včetně příkladu a účtování

  • Výnosy příštích období včetně příkladu a účtování

  • Příjmy příštích období včetně příkladu a účtování

  • Dohadné účty aktivní včetně příkladu a účtování

  • Dohadné účty pasivní včetně příkladu a účtování

  • Položky, které není nutné časově rozlišovat

  • Práce s časovým rozlišením v programu Pohoda - zadávání prvotních dokladů, agenda časového rozlišení

  • Práce s časovým rozlišením v programu Pohoda - inventarizace účtů časového rozlišení včetně využití salda

Jak to bude probíhat?

Po odeslání objednávky školení obdržíte zálohovou fakturu, tj. podklad k úhradě školení.

Nejpozději den před začátkem školení od nás obdržíte odkaz k připojení ke školení a písemné podklady vypracované lektorem na mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Ke školení se můžete připojit již 15 minut před začátkem školení.

On-line školení realizujeme prostřednictvím Google meet

Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.

Náhradní plnění

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění.

Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 106 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněnou osobu, kterou  se vám  nepodařilo zaměstnat.

Školit vás budou

Bc. Bartůšková Zuzana

Bc. Bartůšková Zuzana

Jsem účetní s více než patnáctiletou praxí v oblasti účetnictví. Působím jako lektor a publikuji ve svém oboru. Jsem daňový poradce. Po maturitě jsem se rozhodla prohloubit specializaci v účetnictví na Vyšší odborné škole ekonomické v Táboře. Po absolutoriu v roce 2004 jsem působila na pozici samostatné účetní a zároveň jediné účetní ve firmě, což mi přineslo cenné zkušenosti s kompletním účetnictvím malé firmy s 25 zaměstnanci, včetně mzdové agendy, účetních specialit , jako např. účtování zakázkové výroby, řešení obchodů mimo ČR (z pohledu DPH), příprava finančních reportů. Časem se i z původně složitých záležitostí stala rutina a moje touha po profesním růstu mě zavedla do společnosti ABS Jets, a.s. Pozice hlavní účetní zahrnovala mimo jiné i vedení týmu, stanovování účetních postupů společnosti, řešení specifických daňových problémů, spolupráci s auditory, tvorba vnitropodnikových účetních směrnic, a to všechno v provázanosti i na ostatní oddělení společnosti. Bakalářské studium na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, obor Účetnictví a finanční řízení byl další logický krok ve zvyšování mé odbornosti. Po úspěšné obhajobě bakalářské práce jsem se rozhodla splnit si svůj sen a sama rozhodovat o své profesi, o tom jak ji budu vykonávat, a nebýt odkázána pouze na rozhodnutí jiných. Od října 2010 vedu účetnictví na volné noze. Od roku 2012 jsem součástí autorského týmu Portálu POHODA.