Správné styly jednání při komunikaci s různými lidmi kolem Vás
Poznat svůj komunikační styl je stejně obtížné jako schopnost vybrat správný styl jednání s různými lidmi.
-> Školení vám pomůže zorientovat se v interpersonální a intrapersonální inteligenci, která otevírá komnatu porozumění, poukáže na možnosti různých způsobů dosažení efektivnosti v komunikaci.
„Dobrá komunikace má stejně povzbuzující účinky jako káva a stejně obtížně se po ní usíná."
Anne Morrow Lindbergh
Určeno pro:
- manažeři
- zaměstnanci
- personalistika
Cíl školení:
- Poznat svůj komunikační styl a komunikační styl partnerů,
- Vědomě používat techniky aktivního naslouchání,
- Používat asertivní způsoby jednání,
- Schopnost rozpoznat a využít manipulaci,
- Jak být dobrým a pozorným posluchačem,
- Jak prolamovat bariéry v komunikaci,
- Umět pochválit druhé i přijmout pochvalu od druhých,
- Zásady zpětné vazby,
- Nacvičit si účinné způsoby předávání informací, instrukcí a zadávání úkolů.
Obsah školení:
- komunikace, podstata komunikace, komunikační proces,
- základní formy komunikace,
- verbální, neverbální komunikace,
- asertivita,
- komunikační diagnostika,
- umění jednat, jak s lidmi hovořit, jak s lidmi souhlasit, jak správně naslouchat,
- komunikační bariéry,
- hlavní principy komunikace ve výuce, rétorika,
- transakční analýza,
- komunikační desatero,
- jak efektivně komunikovat s lidmi
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Mgr. Pavlas Pavel
Komunikací se ve své lektorské činnosti zabývá již od roku 2002. Kromě lektorské činnosti je společníkem a zakladatelem několika úspěšných firem od telekomunikací, přes prodejní sítě elektroniky či oblečení, až po vzdělávání a trading. Ve své podnikatelské kariéře již vedl a motivoval řadu lidí a umění prezentovat již učil studenty, uředníky, živnostníky i velké korporace.