Vědět nestačí
První celodenní kurz je:
V ČEM JE 5 ZÁSADNÍCH ROZDÍLŮ, CO DĚLAJÍ ÚSPĚŠNÍ JINAK?
• Lidé je následují
• Drží se na špici ve svém oboru
• Dovedou si získat a udržet zájem
• Jsou v zástupu konkurence nepřehlédnutelní
• Vybírají si, pro koho jsou k dispozici
Klíčové otázky:
Čemu věřím a v čem inspiruji druhé?
Kým jsem a jak žiji své hodnoty?
Jaké mám odpovědi na svá Proč?
Čím vzbuzuji nadšení a jak silné dávám důvody k následování?
Vědět nestačí má pomoct v tom, aby lidé nezakysli jen na tom, "vžtyť to já vím...", ale aby to používali tak zručně, aby jim to fungovalo.
1 blok: PROČ lidé někoho či něco následují
Anotace: Víte, na čem záleží, aby se lidé zajímali o vás, nebo to, co nabízíte? Existuje pět zákonitostí, které přitahují pozornost bez ohledu na to, jestli v něčem zrovna „nej-". Ať už prezentujete svůj nápad kolegům, prodáváte své výrobky do celého světa, nebo se pokoušíte pozvat někoho na rande... Těchto pět magnetických dovedností se oplatí používat.
2 blok: Jak si nenechat „ujet vlak" ve svém oboru?
Anotace: Jen z malé části záleží na tom, jakou jste vystudovali školu, nebo jestli se dál vzděláváte. Abyste patřili k vůdčím autoritám svého oboru, udávali trend, příp. aby vás okolí respektovalo jako odborníka, potřebujete si osvojit návyky, které se ve škole neučí.
3 blok: Tajemství těch, kteří si dovedou získat a udržet zájem
Anotace: Umění velkých mistrů slova nemusí jen plnit police s klasickou literaturou. Pokud necháte těchto pět klíčových zákonitostí pracovat pro vás, pozornost posluchačů poroste. Možná je dnešní doba přetlakovaná informacemi, nabídkami a příležitostmi, ale to, co lidé se zájmem vyhledávají, je nadčasové a zůstává stále aktuální.
4 blok: Jak se efektivně odlišovat a vyniknout
Anotace: Najdeme odpověď na otázku: Proč zrovna tato osoba, nápad či produkt má být v něčem zajímavější než tucty podobných? V záplavě všeho možného je přece těžké přijít s něčím novým... Slýchávám, že lidi už všichni všechno mají... Jiní se bojí, že nakonec i kdyby se něco našlo, za krátko to převálcuje nějaká levná imitace... Věříte, že to tak skončit nemusí? Jak to dělají ti, kdo z tohoto obavy nemají?
5 blok: Jak zařídit, aby lidé chtěli víc než já
Anotace: Přesvědčovat lidi o čemkoli, případně se snažit o jejich změnu, je neskutečně vyčerpávající, demotivující a zdá se, že i marné. Na druhou stranu je možno sledovat ty, kteří mají na své okolí tak blahodárný vliv jako déšť na usychající květiny. Vybírají si, s kým chtějí spolupracovat. V čem je rozdíl? Jak dosáhnout toho, že obklopíte lidmi, kteří budou chtít víc než vy sami?
Každý z bloků má svůj balík aktivit formován podle "sněhuláka".
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Mgr. Slepička Pavel
Mgr. Pavel Slepička je lektorem přes 25 let, pracoval s dětmi ve školách, studenty VŠ, v neziskovém prostředí s cizinci, rodinami, ale i s manažery z tvrdého byznys prostředí. Vybudoval a úspěšně certifikoval lektorské zázemí pro síť lektorských organizací, věnuje se mentoringu a tvorbě metodik nových programů pro prevenci rizikového chování mládeže, etiku a kulturní bohatství, ale též s oblibou rozvíjí řadu manažerských témat. Vedle lektorování je též vášnivý fotograf.