Základy internetového marketingu + SEO
Základy internetového marketingu + SEO
6. 2. 2014 - HABRO, Hliníky 4, Prostějov
Lektor: Jan Linhart
Prezence: 8:00 - 8:30
Školení: 8:30 - 16:30 Přestávky určí přednášející
Určitě vám neustále přichází nabídky na internetový marketing. Vždy je daná nabídka samozřejmě ta nejlepší. Už jste se možná i několikrát spálili a koupili něco, co nefungovalo. Jak se ale rozhodnout, co se opravdu vyplatí? Jak zjistit návratnost investice? Nejen to se dozvíte na unikátním školení – Základy internetového marketingu. Během jediného dne získáte ucelený přehled o spoustě možností propagace na internetu.
Obsah školení
Školení není zaměřeno jen jedním směrem – nepředstavíme si jen jeden způsob internetové reklamy. Pro každý obor je účinnější jiný druh propagace a proto vás lektor za jeden den naučí více možností pro propagaci na internetu.
1. Než utratíte první korunu
Porovnání internetové a offline reklamy
Kam se na internetu aktuálně nejvíce investuje
Rozdíl mezi brandovou a výkonovou reklamou a proč se zaměříme na výkon
2. Bannerová reklama
Vysvětlení základních pojmů (CTR, konverzní poměr, atp.)
Jaká je průměrná míra prokliku a konverzního poměru
Kam bannery umístit a jaký použít formát pro největší efektivitu
Co umístit do úspěšného banneru
Konkrétní ceny bannerů a za kolik se vyplatí kupovat
Kde bannerovou reklamu nakupovat
3. SEO (optimalizace stránek pro vyhledávače)
Jaké vyhledávače se používají v ČR a zahraničí
Jak vyhledávače pracují
Návod, jak vybrat vhodná klíčová slova pro svůj web (vysvětlení tzv. long tail a nástrojů pro návrh klíčových slov)
Přehled nejdůležitějších faktorů, které mají vliv ve vyhledávačích (on-page a off-page faktory)
Ukázka nevhodných a zakázaných technik
4. Textová reklama
Jak vhodně investovat do textové reklamy
Jak vypadá ideální textová reklama
Jak pomáhají PR články
Jak získat textovou reklamu z jiných webů (součástí je také přehled s více než 50 tipy pro textovou reklamu/zpětné odkazy)
5. PPC reklama
Proč zvolit PPC reklamu, srovnání s jinými formami internetové reklamy
Přehled nejvyužívanějších PPC systémů v ČR
Jak probíhá PPC kampaň
Jaké je struktura PPC kampaních v systémech
Jak vytvořit poutavý inzerát
Tvorba dynamických inzerátů
Jakou nastavit cenu za kliknutí a podle čeho se řadí jednotlivé inzeráty
6. E-mail marketing
Proč se e-mail marketing vyplatí
Jak si vybudovat vlastní databázi kontaktů
Jaký správně naplánovat e-mailovou kampaň
Co napsat do samotného e-mailu
Jak dodržovat zákony, na co si dát pozor
Doporučené aplikace pro e-mail marketing
7. Sociální sítě
Jaké jsou nejpoužívanější sociální sítě v ČR
Proč aktivita na sociálních sítích nemusí vést k vyššímu zisku
Jaké formy propagace se nejvíce vyplatí na Facebooku
Jak udělat svou stránku na Facebooku atraktivní
8. Affiliate marketing
Co je to affiliate marketing a proč ho využívat
Jakou zvolit platformu a co si ujasnit před spuštěním
Jak odměňovat partnery v affiliate síti
Jaké reklamní prvky využívat ve vlastním affiliate systému
Jak nalézt vhodné partnery pro affiliate
9. Podpora webu
Linkbaiting – lákejte pozornost svého webu pomocí vhodného obsahu
Ukázky vhodného obsahu pro šíření na internetu
Proč mít vlastní blog a blogovat
Jak na legální soutěže na internetu a jak je co nejvíce využít pro svůj prospěch
10. Vyhodnocování kampaní
Představení nástrojů pro vyhodnocení kampaní
Jak nastavit měření cílů v Google Analytics
Značkování odkazů a měření úspěšnosti každého odkazu
Nastavení elektronického obchodování v Google Analytics
Ze školení neodejdete jen s nudnou teorií, ale vše je průběžně komentováno na reálných webech.
Pro koho je školení určeno
Nemusíte být marketingoví specialisté ani programátoři. Školení je určeno pro zájemce, kteří se chtějí dozvědět základy mnoha způsobů propagace na internetu. Předešlé zkušenosti s reklamou na internetu nejsou nutné. Každá zmíněná oblast by si zasloužila minimálně celodenní školení, proto se dozvíte to nejdůležitější z každé oblasti a získáte celkový přehled. Pro více podrobností z každého tématu doporučujeme absolvovat už konkrétnější školení.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Linhart Jan
Internetovým stránkám se věnuje od přelomu roku 1999 a 2000. Posledních sedm let se zaměřuje se SEO (optimalizaci stránek pro vyhledávače) i širší internetový marketing. Je majitelem jednoho z největších SEO nástrojů v ČR (www.SEOnastroje.cz), nebo nejnavštěvovanějšího soutěžního webu v ČR – www.Souteze.cz. Je také spoluautorem knižní publikace 333 tipů a triků pro SEO