Základy manažerských dovedností
Cíl: Cílem tréninku je posílení jistoty účastníků v zacházení s podřízenými i nadřízenými. Naučit
se techniky, jak efektivně komunikovat i v nesnadných situacích. Osvojit si způsoby předcházení a
zvládání konfliktů v týmu. Naučit se, jak správně hodnotit a motivovat podřízené a tím zlepšit
výkon týmu a atmosféru na pracovišti.
Dozvíte se a naučíte se mimo jiné:
• jak efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést
• jak motivovat sám sebe, své podřízené i celý tým
• techniky a nástroje hodnocení podřízených
• co je a co není zpětná vazba, vyzkoušíte si různé typy a formy zpětné vazby
• jak správně zadávat a delegovat úkoly
• a další tipy, které budete moci ihned uplatnit v praxi
V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.
Objednávka školení
Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.
Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.
Školit vás budou
Štětková Karla
Karla má téměř 20letou praxi v oblasti řízení lidských zdrojů, IT a financí. V jejím průběhu získala zkušenosti v celém spektru HR činností, s vedením lidí, řízením projektů. Od roku 2008 se věnuje lektorské činnosti zejména v oblasti personalistiky, komunikačních a manažerských dovedností, HR poradenství pro firmy a rovněž kariérovému poradenství pro individuální klientelu. Z pozice kouče pomáhá svým klientům v jejich osobnostním či kariérovém rozvoji.