Základy manažerských dovedností

Cíl: Cílem tréninku je posílení jistoty účastníků v zacházení s podřízenými i nadřízenými. Naučit
se techniky, jak efektivně komunikovat i v nesnadných situacích. Osvojit si způsoby předcházení a
zvládání konfliktů v týmu. Naučit se, jak správně hodnotit a motivovat podřízené a tím zlepšit
výkon týmu a atmosféru na pracovišti.


Dozvíte se a naučíte se mimo jiné:
• jak efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést
• jak motivovat sám sebe, své podřízené i celý tým
• techniky a nástroje hodnocení podřízených
• co je a co není zpětná vazba, vyzkoušíte si různé typy a formy zpětné vazby
• jak správně zadávat a delegovat úkoly
• a další tipy, které budete moci ihned uplatnit v praxi

V ceně je zahrnut oběd i občerstvení.

Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením , vystavíme vám při odebrání našich služeb potvrzení o náhradním plnění, čímž si můžete naše služby zlevnit až o téměř 63 000 Kč za rok.

Objednávka školení

Není třeba volit termín, kurz je dlouhodobý.

Je nám líto, ale není dostupný žádný termín.

Základy manažerských dovedností
Úroveň kurzu 2 – Střední
Časová náročnost 7 hodin

Školit vás budou

Štětková Karla

Štětková Karla

Karla má téměř 20letou praxi v oblasti řízení lidských zdrojů, IT a financí. V jejím průběhu získala zkušenosti v celém spektru HR činností, s vedením lidí, řízením projektů. Od roku 2008 se věnuje lektorské činnosti zejména v oblasti personalistiky, komunikačních a manažerských dovedností, HR poradenství pro firmy a rovněž kariérovému poradenství pro individuální klientelu. Z pozice kouče pomáhá svým klientům v jejich osobnostním či kariérovém rozvoji.