Komunikační dovednosti – abychom se vůbec pochopili
Komunikační dovednosti – abychom se vůbec pochopili
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI - abychom se vůbec pochopili
Cíl kurzu:
Naučíme Vás
-
aby Vás komunikace i ve složitých situacích bavila
-
nehladit druhé lidi proti srsti
-
správně formulovat
-
dobře se ptát a hlavně aktivně naslouchat
-
poznat, kdo proti nám stojí nebo sedí, vážit si ho a chápat ho
Obsah kurzu:
-
S kým komunikujeme
-
Tři myšlenkové světy
-
Typologie lidí
-
Otázky a odpovědi
-
Moc aktivního naslouchání
-
Správné otázky ve správnou chvíli
-
Práce s informacemi
-
Šéf versus podřízený
-
Přijímací pohovor
-
Motivační pohovor
-
Hodnotící pohovor
-
Podřízený chce k něčemu šéfa přesvědčit
-
Komunikace po telefonu
-
Přijímám telefony – reklama firmě, telefonní etiketa
-
Domlouvání schůzek po telefonu
-
Stížnosti po telefonu
-
Krizová komunikace
-
Konflikt mezi kolegy
-
Zákazník si stěžuje
-
Konflikty v partnerských vztazích
Lektoři:
Bc. Regina Vondrová
Regina Vondrová učí firmy i jednotlivce zářit. Díky aktivnímu networkingu budete zvládat obchodní komunikaci, tedy vlastní prezentaci či prezentaci produktu / služby jeden na jednoho, ať už v rámci efektivního telefonického hovoru, na sociálních sítích, v e-mailu nebo naživo. Pomáhá druhým budovat vztahy. Regina začínala na základních a středních školách s krátkými kurzy ve výuce s tématem sebeprezentace a komunikace. Lektorkou se stala po osmileté praxi pořádání eventů a moderování. Dnes ji můžeme vidět ve firemním vzdělávání, ale také s přednáškou či workshopem na konferencích či večerních setkáních. Je partnerkou v Akademii Orlita a leadrem neziskové organizace EduFórum, kde se prezentují inovace ve vzdělávání.
Zdeněk Vondra
Pan Zdeněk Vondra podniká v oblasti vzdělávání dospělých od roku 2005. Je partnerem, lektorem a odborným konzultantem Akademie Orlita, s.r.o. Mezi jeho nejúspěšnější a nejoblíbenější patří kurzy personálního managamentu – tvorba týmů a adaptační procesy. Má více než dvacetiletou praxi v obchodě a v budování vlastní firmy, což mu umožňuje předávat své každodenní zkušenosti i na seminářích prodejních a manažerských dovedností. Zlepšit komunikaci, zvýšit efektivitu a zisk, najít nové kvalitní pracovníky a zavést systém se podařilo, i díky jeho školením, například ve společnostech ČMSS a.s., ČSOB Pojišťovna, Elite Dental Prague, Wüstenrot a.s., HST Vrchlabí, Eurogreen CZ, kde rádi poskytnou kladné i nadšené reference na jeho práci.